توقف دائمی حساب‌های Google+‎

اطلاعیه گوگل پلاس برای توقف فعالیت برای اکانت های شخصی

1,038
5/5 - (4 امتیاز)

توقف دائمی حساب‌های Google+‎ برای مصرف‌کننده (شخصی) در ۲ آوریل ۲۰۱۹

۲۸ ژانویه،
۲۰۱۹

در دسامبر ۲۰۱۸، اعلام کردیم تصمیم داریم در آوریل ۲۰۱۹، استفاده از Google+‎ را به‌دلیل کاربرد کم و چالش‌های مرتبط با حفظ محصولی موفق که انتظارات مصرف‌کنندگان را برآورده کند غیرفعال کنیم. مایلیم از شما به‌دلیل اینکه بخشی از Google+‎ بوده‌اید تشکر کنیم و مراحل بعدی (شامل نحوه بارگیری عکس‌ها و سایر محتواهایتان) را ارائه کنیم.

در ۲ آوریل، حساب Google+‎ شما و همه صفحات Google+‎ که شما ایجاد کرده‌اید غیرفعال می‌شود و ما محتوا را پاک خواهیم کرد. عکس‌ها و ویدیوهای Google+‎ هم که در «بایگانی آلبوم» و صفحات Google+‎ شما است حذف خواهد شد. می‌توانید محتوای خود را بارگیری و ذخیره کنید، فقط حتماً این کار را قبل از آوریل انجام دهید. توجه داشته باشید عکس‌ها و ویدیوهای پشتیبان‌گیری‌شده در Google Photos حذف نخواهند شد.

فرآیند حذف محتوا از حساب‌های Google+‎ مصرف‌کننده، «صفحات Google+‎» و «بایگانی آلبوم» چند ماه طول می‌کشد و ممکن است محتوا در این مدت همچنان وجود داشته باشد. برای مثال، ممکن است کاربران همچنان بخش‌هایی از حساب Google+‎ خود را ازطریق گزارش فعالیت ببینند و ممکن است تا وقتی Google+‎ مصرف‌کننده حذف شود بعضی از محتواهای Google+‎ مصرف‌کننده همچنان برای کاربران G Suite قابل مشاهده باشد.

از ۴ فوریه، دیگر نمی‌توانید نمایه، صفحه، انجمن، یا رویداد Google+‎ ایجاد کنید. برای دریافت جزئیات بیشتر و به‌روزرسانی‌هایی که منجر به توقف دائمی این محصول شده است، پرسشگان را به‌صورت کامل ببینید.

اگر گرداننده یا مالک «انجمن Google+‎» هستید، می‌توانید داده‌هایتان را برای «انجمن Google+‎» خود بارگیری و ذخیره کنید. از اوایل مارس ۲۰۱۹، داده‌های اضافی برای بارگیری دردسترس خواهند بود، ازجمله نویسنده، متن اصلی، و عکس‌هایی برای همه پست‌های انجمن در انجمنی عمومی. بیشتر بدانید

اگر با استفاده از دکمه «ورود به سیستم با Google+‎» به سیستم سایت‌ها و برنامه‌ها وارد می‌شوید، این دکمه در هفته‌های آینده متوقف خواهد شد اما در بعضی موارد ممکن است دکمه «ورود با Google» جایگزین آن شود. همچنان می‌توانید هنگام دیدن دکمه «ورود با Google»، با حساب Google به سیستم وارد شوید. بیشتر بدانید

اگر از Google+‎ برای نظر دادن در سایت خود یا دیگری استفاده نکرده‌اید، این ویژگی تا تاریخ ۴ فوریه از Blogger و تا ۷ مارس از سایر سایت‌ها برداشته می‌شود. از ۲ آوریل ۲۰۱۹، همه نظرات Google+‎ شما از همه سایت‌ها حذف می‌شود. بیشتر بدانید

اگر مصرف‌کننده G Suite هستید، Google+‎ برای حساب G Suite شما فعال خواهد ماند. برای جزئیات بیشتر، با سرپرست G Suite خود تماس بگیرید. به‌زودی می‌توانید منتظر ظاهر و ویژگی‌های جدید نیز باشید. بیشتر بدانید

اگر برنامه‌نویسی هستید که از «رابط‌های Google+ API» یا «ورود به سیستم با Google+‎» استفاده می‌کنید، برای اطلاع از تأثیر این موضوع بر کار شما، اینجا را کلیک کنید.

ازطرف همه تیم Google+‎، از شما بابت جایگاه ویژه‌ای که به Google+‎ داده‌اید متشکریم. از گروه هنرمندان مستعد، سازندگان انجمن و رهبران متفکری که Google+‎ را خانه خود دانستند قدردانی می‌کنیم. بدون شوروشوق و فداکاری شما، این کار میسر نبود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.