️نكات طلايی فروش

?ارتباطات بیشترکلید حل مشکل ارتباطات نیست !

1,676
5/5 - (2 امتیاز)

نكات طلايی فروش ⭐⭐️

?قانون دو عدد پيتزا??
?روزی روزگاری در شرکت آمازون (Amazon) مدیران به کارمندان پیشنهاد میدادند تا حدی که در توانشان هست، باید با دیگران ارتباط برقرار کنند!!!همه!
?اما؛ ناگهان روزی، Jeff Bezos مدیرعامل و موسس آمازون برخلاف انتظار عموم شیوه عجیب مدیریتی را معرفی کرد و گفت “نه !!! هرگز…”
“ارتباطات زیاد مضر است…”
?و بعد قانون عجیب و جالبی عنوان کرد که با نام قانون 2 عدد پیتزا ?معروف شد. این قانون میگوید :
?” تیم کاری شما، باید به اندازه ای بزرگ باشد، که بتوانید با 2 عدد پیتزا ?تمام اعضای آنرا سیر کنید.”

?ارتباطات بیشترکلید حل مشکل ارتباطات نیست !

?برای مثال قانون 2 عدد پیتزا ?را میتوانید به سادگی در جمع های بزرگتر مانند عروسی ها و جشن ها ببینید، در چنین شرایطی، به علت افزایش تعداد افراد، تعداد ارتباطات افزایش پیدا میکند،اما
?شما نمیتوانید ارتباطات معنادار، عميق وبهتری با همه ایجاد کنید و مجبور میشویدارتباطات و نوع مکالمه را سطحی تر انتخاب کنید.
?به همین دلیل است که در جمع های بزرگتر، مردم معمولا به دسته های کوچکتری تقسیم میشوند.
?اما چطور جِف بِزوس، توانست به کمک قانون 2 عدد پیتزا? و شیوه نوین مدیریتش، درآمد شرکت Amazon را 1.8 برابر افزایش دهد؟
?شیوه مدیریتی كه جِف بِزوس و علم ریاضی و روانشناسی پشت قانون 2 عدد پیتزا ?مطرح نمود و یادميدهد چطور از آن در کسب و کار و یا اداره و مدیریت تیم دوستانه تان استفاده کنید.
?شاید قبلا تصور میکردید منابع انسانی بزرگترین سرمایه یک کسب و کار است، پس با افزایش منابع انسانی خوب، سرمایه کسب و کار افزایش پیدا میکند و رشد آن سریع تر خواهد شد…
? اما متاسفانه اینچنین نیست !
?اکثر مدیران قدیمی با چنین تصوری راه کسب و کارشان را با شکست موازی کردند…
?قانون 2 عدد پیتزا?و این شیوه مدیریتی جدید،در شرکت های بزرگ دنیا مانند Amazon، Zappos، Karma و حتی در عملیات های حساس نیروهای نظامی آمریکا نیز استفاده میشود.
✔️قانون 2 عدد پیتزا?جدیدترین شیوه مديريت است!
كه ميگويد:
?با افزایش تعداد نفرات تیم تان، ارتباطات هولناک تر میشود نه لزوما دقيقتر يا كاربردي تر!
?جِف بِزوس متوجه شد، با ایجاد تیم های کوچکتر، ارتباطات راحت تر و موثر تر میشوند وباعث میشود مرکزیت تیم حفظ شود، سرعت و پریشانی کاهش یابد، باعث شود افراد تیم بیشتر سعی کنند خلاق تر باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.